Меню сайту
Статистика
|
Презентація школиПрезентація школи
Живець Наталія Омелянівна Директор школи « Пам´ятайте, що християнське виховання є більшим добром, ніж усі добра світу!» Митрополит Андрей Шептицький.
Мета, місія, візія: Мета: Створення команди з педагогів, учнів, батьків і адміністрації для формування іміджу сучасного закладу освіти. Місія: Ми разом створюємо освітній простір, де кожен – щаслива, успішна та здорова особистість. Візія: Демократичне освітнє середовище, в якому шляхом партнерської взаємодії відповідального вчительства і активної батьківської громади розвивається щаслива, успішна та здорова дитина, готова до самореалізації в сучасному світі.
Стратегічні напрямки розвитку школи: 1. Вивчити форми і методи сучасних педагогічних технологій, які застосовуються в конкретних обставинах реформування закладу освіти високого профілю. 2. Перевірити динаміку якості знань учнів та професійного росту викладачів, які працюють у новітній системі реформування освітнього простору з використанням сучасних педагогічних технологій. 3. Дослідити дієвість системи управління та впливу сучасних технологій на формування інноваційного середовища у школі. 4. Провести професійні майстерні та майстер – класи з вчителями з використанням інноваційних технологій і методик (використання електронної платформи НУШ) . 5. Ініціювати створення учительських та учнівських творчих проектів.
Визначення нових проблем та технологій, їх вирішення на 2020-2022 роки:
Співпраця з батьками. Політика партнерства
Створення сучасного освітнього середовища
Участь учнів в освітньому процесі. Інновації у навчанні:
Орієнтація на учня. Участь учнів у освітньому процесі. 1. Орієнтація на учня - запровадження принципу дитиноцентризму 2. Розвиток навичок співпраці у дітей молодшого шкільного віку 3. Використання проектного навчання . 4. Участь у проектах, спрямованих на використання сучасних цифрових технологій у сфері освіти – спрощення доступу до джерел знань 5. Впровадження оберненого , дистанційного навчання як дієвих форм самоосвіти 6. Застосування педагогіки партнерства (побудова індивідуальної освітньої траєкторії дитини) 7. Впровадження методики LEGO (I рівень освіти), II, III(рівні освіти) – вивчення математики, фізики та інших природничих дисциплін через робототехніку, використання методики ділової гри 8. З’ясування потреб, інтересів і мотивацій учнів, щоб на цьому підґрунті будувати освітній процес (опитування, анкетування, психологічні дослідження) 9. Участь учнів у розробці місії, візії та визначення ключових цінностей школи 10. Перехід до компетентісного підходу в навчанні.
Взаємодія з учнівським колективом Зміна системи підпорядкування в школі: від вертикальної ієрархії директор – адміністрація – учитель – учень, де дитина знаходиться на нижній сходинці, до горизонтальних партнерських стосунків - педагог – учень – батьки, коли усі учасники освітнього процесу рівноправно взаємодіють та поділяють відповідальність.
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: Забезпечення умов для розвитку духовного збагачення учнів , загальної культури, художньо-естетичної освіченості, розширення їх світогляду
Науково-методична проблема школи: Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі
Основні напрямки методичної роботи школи
Проектна діяльність у школі 2017-2018 н.р. Участь школи у проектах: «Театральна педагогіка», «Фізика навколо нас”, Міжнародний проект «Класна школа», «Очима дитини про бюджет країни», «Маленький принц” (Львів, що “любить тварин), «Корок до життя», «Енергоефективні школи: нова генерація», «101 причина любити Україну», « Лідерство - як нова наука», «Місто професій». «Освіта для сталого розвитку в дії», «Фінансова грамотність», « Володарі SCREATCH», Happy Reading Навігатор до фінансової свободи, Дітям Львівщини –стоматздоров’я, «Навігатор по етикетках» , «Каvysя», «Ековиховання. Сортування сміття. Сталий розвиток», «Люби і знай свій рідний край», Спільний українсько- канадійський проект «Літній інститут для вчителів.» 2018-2019 н.р Проект “Володарі SCREATCH”.
Фінансово-господарська діяльність 2018-2019 н.р. 1.Капітальний ремонт з бюджету розвитку міста - Завершення капітального ремонту і реконструкції спортивного майданчика за бюджетні кошти - громадський проект Ведеться капітальний ремонт бокової сходової клітки Проведено ремонт і заміну частини огорожі 2. Поточний ремонт проводився за бюджетні і залучені кошти : косметичний ремонт вестибюлю і стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, косметичний ремонт коридору спортивного залу, облаштування відкосів, ремонт кабінету англійської мови (№7), лакування підлоги у кабінетах , косметичний ремонт стін у класах 3. Оновлено і замінено: Встановлення нових світильників у вестибюлі встановлення евакуаційного освітлення встановлення відеоспостереження облаштування нового протипожежного обладнання 2018-2019 н.р. 2017- 2018 н.р. Розпочато капітальний ремонт спортивного майданчика за бюджетні кошти Поточний ремонт проводився за бюджетні і залучені кошти : косметичний ремонт вестибюлю і частково стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, частковий ремонт спортивного залу і зовнішньої стіни, ремонт кабінету початкової школи 4 класу, ремонт кабінету української мови, частковий ремонт стін кабінету іноземних мов, лакування підлоги у кабінетах початкової школи , ремонт покрівлі над спортивним залом і зливних ринв, чищення і ремонт люків дощових стоків, ремонт і утеплення вхідних дверей, ремонт дашка над вхідними дверима 2016- 2017 н.р. Проведено капітальний ремонт спортивного залу за бюджетні кошти Поточний ремонт проводився за залучені кошти ( косметичний ремонт вестибюлю і частково стін І поверху), ремонт актового залу, ремонт кабінету початкової школи 3 класу2015-2016 н.р. 2015-2016 н.р Капітальний ремонт - заміна вікон за бюджетні кошти Поточний – ремонт проводився за залучені кошти ( ремонт коридору І поверху, фрагментарний ремонт стін ІІ поверху, ремонт хімічного кабінету, ремонт кабінету української мови), триває ремонт 2 приміщень харчоблоку (плитка за бюджетні кошти
|
Пошук
Календар
Друзі сайту
|