Ср, 24.04.2024, 11:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Середня
загальноосвітня школа 
№33 м. Львова

Меню сайту
Статистика

Презентація школи

Презентація школи

 

Живець Наталія Омелянівна
 

Директор школи                      

  « Пам´ятайте, що християнське    виховання є більшим добром, ніж усі добра світу!» 

Митрополит Андрей   Шептицький.

 

Мета, місія, візія:

Мета: Створення команди з педагогів, учнів, батьків і адміністрації для формування іміджу сучасного закладу освіти.   

Місія: Ми разом створюємо освітній простір, де кожен – щаслива, успішна та здорова особистість.

Візія: Демократичне освітнє середовище, в якому шляхом партнерської взаємодії відповідального вчительства і активної батьківської громади розвивається щаслива, успішна та здорова дитина, готова до самореалізації в сучасному світі.

 

Стратегічні напрямки розвитку школи:

1. Вивчити форми і методи сучасних педагогічних технологій, які застосовуються в конкретних обставинах реформування закладу освіти високого профілю.

2. Перевірити динаміку якості знань учнів та професійного росту викладачів, які працюють у новітній системі реформування освітнього простору з використанням сучасних педагогічних технологій.

3. Дослідити дієвість системи управління та впливу сучасних технологій на формування інноваційного середовища у школі.

4. Провести професійні майстерні та майстер – класи з вчителями з використанням інноваційних технологій і методик (використання електронної платформи НУШ) .

5. Ініціювати створення учительських та учнівських творчих проектів.

 

Визначення нових проблем та технологій, їх вирішення на  2020-2022 роки:

  • Створення внутрішньошкільної електронної освітньої платформи на базі classroom протягом  2019-2020 н.р. і вироблення основних навиків роботи
  • Раціонально оцінити  матеріальні витрати на створення матеріальної бази сучасного освітнього середовища
  • Створення інформаційного простору
  • Апробація інноваційної системи в роботі
  • Проведення вебінарів, тренінгів у школі та участь  онлайн у вебінарах на освітянських платформах
  • Приєднання внутрішньо шкільної локальної електронної мережі до освітньої мережі НУШ протягом навчального року

 

Співпраця з батьками. Політика партнерства

  • Застосування педагогіки партнерства
  • Залучення батьківської громади до активної співпраці та взаємодії в освітньому процесі
  • Усвідомлення батьківської рівнозначної з педагогами та учнями відповідальності за результат освіти
  • Вивчення запитів громади до школи, освітніх потреб батьків
  • (опитування, анкетування, психологічні дослідження, круглі столи)

 

Створення сучасного освітнього середовища

  • Переобладнання шкільних кабінетів сучасними меблями та ІКТ засобами
  • Зміна дизайну шкільних коридорів, класів, рекреацій, подвір’я
  • Участь у конкурсах громадських проектах

 

Участь учнів в освітньому процесі.
Готуємо дітей не до іспитів, а до життя

Інновації у навчанні:

  • Використання інформаційно-комунікаційних технологій
  • Використання ігрових технології
  • Використання інтерактивних технології
  • Технології інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей
  • Технології дистанційного навчання
  • Технології групових форм роботи

 

Орієнтація на учня. Участь учнів у освітньому процесі.

1. Орієнтація на учня - запровадження принципу дитиноцентризму

2. Розвиток  навичок співпраці у дітей молодшого шкільного  віку

3. Використання проектного навчання .

4. Участь у проектах, спрямованих на використання сучасних цифрових технологій у сфері освіти – спрощення доступу до джерел знань

5. Впровадження оберненого , дистанційного навчання як дієвих форм самоосвіти

6. Застосування педагогіки партнерства (побудова індивідуальної освітньої траєкторії дитини)

7. Впровадження методики LEGO (I рівень освіти), II, III(рівні освіти) – вивчення математики, фізики та інших природничих дисциплін через робототехніку, використання методики ділової гри

8. З’ясування потреб, інтересів і мотивацій учнів, щоб на цьому підґрунті будувати освітній процес (опитування, анкетування, психологічні дослідження)

9. Участь учнів у розробці місії, візії та визначення ключових цінностей школи

10. Перехід до компетентісного підходу в навчанні.

 

Взаємодія з учнівським колективом

Зміна системи підпорядкування в школі: від вертикальної ієрархії директор – адміністрація – учитель – учень, де дитина знаходиться на нижній сходинці, до горизонтальних партнерських стосунків - педагог – учень – батьки, коли усі учасники освітнього процесу рівноправно взаємодіють та поділяють відповідальність.

 

ВИХОВНА  ПРОБЛЕМА  ШКОЛИ:   Забезпечення умов  для  розвитку  духовного  збагачення  учнів , загальної  культури,

художньо-естетичної  освіченості, розширення  їх  світогляду

 

Науково-методична проблема школи:   Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому  процесі

 

Основні напрямки  методичної роботи школи

  • Забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу у функціонуванні  освітнього середовища
  • Підвищення якості знань учнів  і забезпечення розвитку основних компетентностей відповідно до вимог НУШ
  • Удосконалення роботи з обдарованими учнями, організація науково-дослідницької роботи учнів
  • Підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників  як шляхом організації роботи  шкільних методичних об’єднань учителів-предметників, творчих груп, так і формами дистанційної освіти
  •  
  • Підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади
  • Залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів
  • Стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями
  • Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу
  •  
  • Забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів
  • Поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друк у матеріалів у фахових виданнях
  • Забезпечувати змістовне наповнення веб-сайту школи

 

Проектна діяльність у школі

2017-2018 н.р.

Участь школи  у  проектах: «Театральна педагогіка», «Фізика навколо нас”, Міжнародний проект  «Класна школа», «Очима дитини про бюджет країни», «Маленький принц” (Львів, що “любить тварин), «Корок  до життя», «Енергоефективні школи: нова генерація»,  «101 причина любити Україну», « Лідерство - як нова наука», «Місто професій». «Освіта для сталого розвитку в дії», «Фінансова грамотність», « Володарі SCREATCH», Happy Reading Навігатор до фінансової свободи, Дітям Львівщини –стоматздоров’я, «Навігатор по етикетках» , «Каvysя», «Ековиховання. Сортування сміття. Сталий розвиток», «Люби і знай свій рідний край», Спільний українсько- канадійський проект «Літній інститут для вчителів.»

2018-2019 н.р

Проект “Володарі SCREATCH”.
 Навігатор по етикетках .
Маленький принц, Плекаємо обдарованість.
Дітям Львівщини – стомат здоров’я.
Happy Reading (Щасливе читання).
Школа лідера. “ВІдповідальне лідерство”.
Ековиховання. Сортування сміття. Сталий розвиток.
Люби і знай свій рідний край.
Покликані до любові та витривалості

 

Фінансово-господарська діяльність

2018-2019 н.р.

1.Капітальний  ремонт з бюджету розвитку міста  -

Завершення  капітального  ремонту і реконструкції  спортивного майданчика за бюджетні кошти  -   громадський проект

Ведеться капітальний ремонт бокової сходової клітки

Проведено  ремонт і заміну частини огорожі

 2. Поточний ремонт  проводився за бюджетні і залучені  кошти : косметичний ремонт вестибюлю і  стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, косметичний  ремонт коридору  спортивного  залу, облаштування відкосів,  ремонт кабінету англійської мови (№7), лакування підлоги у кабінетах , косметичний ремонт стін у класах

 3. Оновлено і замінено:

Встановлення нових світильників у вестибюлі

встановлення евакуаційного освітлення

встановлення відеоспостереження

облаштування нового протипожежного обладнання 2018-2019 н.р.

2017- 2018 н.р.

Розпочато капітальний ремонт спортивного майданчика за бюджетні кошти 

Поточний ремонт  проводився за бюджетні і залучені  кошти : косметичний ремонт вестибюлю і частково стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, частковий ремонт спортивного  залу і зовнішньої стіни, ремонт кабінету початкової школи 4 класу, ремонт кабінету української мови, частковий ремонт стін кабінету іноземних мов, лакування підлоги у кабінетах початкової школи , ремонт покрівлі над спортивним залом і зливних ринв, чищення і ремонт люків дощових стоків, ремонт і утеплення вхідних дверей, ремонт дашка над вхідними дверима

2016- 2017 н.р.

Проведено капітальний ремонт спортивного залу за бюджетні кошти   Поточний ремонт  проводився за залучені  кошти ( косметичний ремонт вестибюлю і частково стін  І поверху), ремонт актового залу, ремонт кабінету початкової школи 3 класу2015-2016 н.р.

2015-2016 н.р

Капітальний ремонт  -  заміна вікон за бюджетні кошти

Поточний – ремонт  проводився за залучені  кошти ( ремонт коридору І поверху, фрагментарний  ремонт стін ІІ поверху, ремонт хімічного кабінету, ремонт кабінету української мови), триває ремонт 2 приміщень харчоблоку (плитка за бюджетні кошти

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930