Презентація школи
Живець Наталія Омелянівна
Директор школи
« Пам´ятайте, що християнське виховання є більшим добром, ніж усі добра світу!»
Митрополит Андрей Шептицький.
Мета, місія, візія:
Мета: Створення команди з педагогів, учнів, батьків і адміністрації для формування іміджу сучасного закладу освіти.
Місія: Ми разом створюємо освітній простір, де кожен – щаслива, успішна та здорова особистість.
Візія: Демократичне освітнє середовище, в якому шляхом партнерської взаємодії відповідального вчительства і активної батьківської громади розвивається щаслива, успішна та здорова дитина, готова до самореалізації в сучасному світі.
Стратегічні напрямки розвитку школи:
1. Вивчити форми і методи сучасних педагогічних технологій, які застосовуються в конкретних обставинах реформування закладу освіти високого профілю.
2. Перевірити динаміку якості знань учнів та професійного росту викладачів, які працюють у новітній системі реформування освітнього простору з використанням сучасних педагогічних технологій.
3. Дослідити дієвість системи управління та впливу сучасних технологій на формування інноваційного середовища у школі.
4. Провести професійні майстерні та майстер – класи з вчителями з використанням інноваційних технологій і методик (використання електронної платформи НУШ) .
5. Ініціювати створення учительських та учнівських творчих проектів.
Визначення нових проблем та технологій, їх вирішення на 2020-2022 роки:
- Створення внутрішньошкільної електронної освітньої платформи на базі classroom протягом 2019-2020 н.р. і вироблення основних навиків роботи
- Раціонально оцінити матеріальні витрати на створення матеріальної бази сучасного освітнього середовища
- Створення інформаційного простору
- Апробація інноваційної системи в роботі
- Проведення вебінарів, тренінгів у школі та участь онлайн у вебінарах на освітянських платформах
- Приєднання внутрішньо шкільної локальної електронної мережі до освітньої мережі НУШ протягом навчального року
Співпраця з батьками. Політика партнерства
- Застосування педагогіки партнерства
- Залучення батьківської громади до активної співпраці та взаємодії в освітньому процесі
- Усвідомлення батьківської рівнозначної з педагогами та учнями відповідальності за результат освіти
- Вивчення запитів громади до школи, освітніх потреб батьків
- (опитування, анкетування, психологічні дослідження, круглі столи)
Створення сучасного освітнього середовища
- Переобладнання шкільних кабінетів сучасними меблями та ІКТ засобами
- Зміна дизайну шкільних коридорів, класів, рекреацій, подвір’я
- Участь у конкурсах громадських проектах
Участь учнів в освітньому процесі.
Готуємо дітей не до іспитів, а до життя
Інновації у навчанні:
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій
- Використання ігрових технології
- Використання інтерактивних технології
- Технології інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей
- Технології дистанційного навчання
- Технології групових форм роботи
Орієнтація на учня. Участь учнів у освітньому процесі.
1. Орієнтація на учня - запровадження принципу дитиноцентризму
2. Розвиток навичок співпраці у дітей молодшого шкільного віку
3. Використання проектного навчання .
4. Участь у проектах, спрямованих на використання сучасних цифрових технологій у сфері освіти – спрощення доступу до джерел знань
5. Впровадження оберненого , дистанційного навчання як дієвих форм самоосвіти
6. Застосування педагогіки партнерства (побудова індивідуальної освітньої траєкторії дитини)
7. Впровадження методики LEGO (I рівень освіти), II, III(рівні освіти) – вивчення математики, фізики та інших природничих дисциплін через робототехніку, використання методики ділової гри
8. З’ясування потреб, інтересів і мотивацій учнів, щоб на цьому підґрунті будувати освітній процес (опитування, анкетування, психологічні дослідження)
9. Участь учнів у розробці місії, візії та визначення ключових цінностей школи
10. Перехід до компетентісного підходу в навчанні.
Взаємодія з учнівським колективом
Зміна системи підпорядкування в школі: від вертикальної ієрархії директор – адміністрація – учитель – учень, де дитина знаходиться на нижній сходинці, до горизонтальних партнерських стосунків - педагог – учень – батьки, коли усі учасники освітнього процесу рівноправно взаємодіють та поділяють відповідальність.
ВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: Забезпечення умов для розвитку духовного збагачення учнів , загальної культури,
художньо-естетичної освіченості, розширення їх світогляду
Науково-методична проблема школи: Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі
Основні напрямки методичної роботи школи
- Забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу у функціонуванні освітнього середовища
- Підвищення якості знань учнів і забезпечення розвитку основних компетентностей відповідно до вимог НУШ
- Удосконалення роботи з обдарованими учнями, організація науково-дослідницької роботи учнів
- Підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників як шляхом організації роботи шкільних методичних об’єднань учителів-предметників, творчих груп, так і формами дистанційної освіти
- Підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади
- Залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідно-експериментальних проектах різних рівнів
- Стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями
- Удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу
- Забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів
- Поширення педагогічного досвіду працівників навчального закладу шляхом друк у матеріалів у фахових виданнях
- Забезпечувати змістовне наповнення веб-сайту школи
Проектна діяльність у школі
2017-2018 н.р.
Участь школи у проектах: «Театральна педагогіка», «Фізика навколо нас”, Міжнародний проект «Класна школа», «Очима дитини про бюджет країни», «Маленький принц” (Львів, що “любить тварин), «Корок до життя», «Енергоефективні школи: нова генерація», «101 причина любити Україну», « Лідерство - як нова наука», «Місто професій». «Освіта для сталого розвитку в дії», «Фінансова грамотність», « Володарі SCREATCH», Happy Reading Навігатор до фінансової свободи, Дітям Львівщини –стоматздоров’я, «Навігатор по етикетках» , «Каvysя», «Ековиховання. Сортування сміття. Сталий розвиток», «Люби і знай свій рідний край», Спільний українсько- канадійський проект «Літній інститут для вчителів.»
2018-2019 н.р
Проект “Володарі SCREATCH”.
Навігатор по етикетках .
Маленький принц, Плекаємо обдарованість.
Дітям Львівщини – стомат здоров’я.
Happy Reading (Щасливе читання).
Школа лідера. “ВІдповідальне лідерство”.
Ековиховання. Сортування сміття. Сталий розвиток.
Люби і знай свій рідний край.
Покликані до любові та витривалості
Фінансово-господарська діяльність
2018-2019 н.р.
1.Капітальний ремонт з бюджету розвитку міста -
Завершення капітального ремонту і реконструкції спортивного майданчика за бюджетні кошти - громадський проект
Ведеться капітальний ремонт бокової сходової клітки
Проведено ремонт і заміну частини огорожі
2. Поточний ремонт проводився за бюджетні і залучені кошти : косметичний ремонт вестибюлю і стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, косметичний ремонт коридору спортивного залу, облаштування відкосів, ремонт кабінету англійської мови (№7), лакування підлоги у кабінетах , косметичний ремонт стін у класах
3. Оновлено і замінено:
Встановлення нових світильників у вестибюлі
встановлення евакуаційного освітлення
встановлення відеоспостереження
облаштування нового протипожежного обладнання 2018-2019 н.р.
2017- 2018 н.р.
Розпочато капітальний ремонт спортивного майданчика за бюджетні кошти
Поточний ремонт проводився за бюджетні і залучені кошти : косметичний ремонт вестибюлю і частково стін коридорів І поверху, коридору, що веде до їдальні, частковий ремонт спортивного залу і зовнішньої стіни, ремонт кабінету початкової школи 4 класу, ремонт кабінету української мови, частковий ремонт стін кабінету іноземних мов, лакування підлоги у кабінетах початкової школи , ремонт покрівлі над спортивним залом і зливних ринв, чищення і ремонт люків дощових стоків, ремонт і утеплення вхідних дверей, ремонт дашка над вхідними дверима
2016- 2017 н.р.
Проведено капітальний ремонт спортивного залу за бюджетні кошти Поточний ремонт проводився за залучені кошти ( косметичний ремонт вестибюлю і частково стін І поверху), ремонт актового залу, ремонт кабінету початкової школи 3 класу2015-2016 н.р.
2015-2016 н.р
Капітальний ремонт - заміна вікон за бюджетні кошти
Поточний – ремонт проводився за залучені кошти ( ремонт коридору І поверху, фрагментарний ремонт стін ІІ поверху, ремонт хімічного кабінету, ремонт кабінету української мови), триває ремонт 2 приміщень харчоблоку (плитка за бюджетні кошти