Пт, 26.04.2024, 12:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Середня
загальноосвітня школа 
№33 м. Львова

Меню сайту
Статистика

фізика

Ф І З И К А 

Завдання 7 клас

12.03.20., 17.03.20.,  20.03.20

  1. Параграф 24– 26
  2. Вправа 24 (2,4), Вправа 25(2-4), Вправа 26 (3-5)
  3. Робочий зошит. Опрацювати!
  4. Проекти на тему:

Орієнтовні теми навчальних проектів

ПОВІТРОПЛАВАННЯ

  • 1. Лоренцо Гузмао — перший повітроплавець.
  • Винахід братів Монгольф’є, перше випробування.  Перший політ людини на аеростаті.
  • 2. Можливості і використання аеростатів.
  • 3.  Стратостати. Рекорд висоти. Стратостати як метеорологічні зонди.
  • 4. Стратостати у дослідженні космосу та у зв’язку.
  • Дирижаблі. Типи дирижаблів. Перші польоти дирижаблів.

 

СУДНОПЛАВАННЯ

  •  Історія суднобудування — від античних часів до сучасності.
  • Трансатлантичний лайнер «Титанік»: тріумф і трагедія.
  •  Батискафи: історія створення і випробування
  • Сучасна суднобудівельна галузь в Україні. Науково-дослідні судна

Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com

 

Учням про проекти

Проект - це «п'ять П»

1.Проблема.

2. Проектування (планування).

3. Пошук інформації.

4. Продукт.

5. Презентація (представлення результату).

 

 

 

Розрізняють такі види проектів:

Дослідницькі проекти – потребують добре обміркованої структури, повністю підпорядковані логіці дослідження і мають відповідну структуру: визначення методології дослідження, тобто теми дослідження, аргументація її актуальності, предмета й об’єкта, завдань і методів дослідження, формулювання гіпотез, розв’язання проблеми і вибір шляхів її розв’язання.

Творчі проекти – не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату й формі його представлення (стіннівка, відеофільм, свято тощо)

Інформаційні проекти – спрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, явище, на ознайомлення учасників  проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів.

Практичні проекти – розв’язання практичних завдань «замовника» проекту і як результат –  розробка наочного посібника, макету, приладу, обладнання, рекомендацій щодо їх використання.

Ігрові (рольові) проекти – образне відображення реальних процесів і явищ в сценічних формах, ігрових ситуаціях – як результат, моделювання реального об’єкту.

Інколи розв’язання фізичних проблем може поєднувати одночасно вказані типи проектів.

Можна виокремити кілька загальних етапів виконання проектів.

1. Організаційно-підготовчий. Учитель: мотивує учасників, формує мікрогрупи, допомагає у визначенні мети і завдань проекту кожному учневі, розробленні плану реалізації ідеї, визначає критерії оцінки діяльності учнів на всіх етапах. Учень:  визначає мету і завдання проекту, розробляє план роботи, шукає необхідну для початку проектування інформацію.

2. Пошуковий. Учитель: консультує за змістом проекту, допомагає в систематизації, узагальненні матеріалів, знайомить з правилами оформлення проекту, стимулює розумову активність учнів, відстежує практичні дії виконавців і оцінює проміжні результати кожного учасника, проводить моніторинг спільної діяльності. Учень: збирає, аналізує й систематизує інформацію, обговорює її в мікрогрупах, висуває і перевіряє гіпотези, виконує практичну частину проекту, оформляє макет або модель проекту, проводить самоконтроль.

3.Підсумковий. Учитель: консультує з питань підготовки звіту про виконану роботу,  захисту проекту, виступає в ролі експерта на захисті проекту, бере участь в аналізі виконаної роботи, оцінює внесок кожного з виконавців. Учень: оформляє пакет документів, інформаційний стенд за результатами проекту, готує презентацію результатів роботи.

4. Презентація результатів. Учитель: оцінює результати роботи. Учень: усвідомлює отримані результати і способи їх отримання, викладає зміст проекту (презентує проект), відповідає на запитання.

Захист проектів, як правило, відбувається у формі презентації, повідомлення (реферат), додаються: графіки, малюнки чи схеми.

Основна частина

Я розпочав свою роботу з того, що ................

Потім я приступив до .....................

Я завершив роботу тим, що...................

В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами.........

Щоб впоратися з проблемами, що виникли я..........

Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) ....

План моєї роботи був порушений, тому що..........

В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки...

Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що.......

Висновок

Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад .....................

Це сталося, тому що ................

Якби я почав роботу наново, я б ..........

Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб....

Я думаю, що я розв'язав проблему свого проекту, оскільки .......

 

Завдання 8 клас. 

13.03.20., 16.03.20, 20.03.20

1.      Параграф 31 – 34

2.      Вправа 31 (4-6), Вправа 32(2,4), Вправа 33 (2-4), Вправа 34 (1-3)

3.      Робочий зошит. Опрацювати дані теми!

4.      Проекти:

Орієнтовні теми навчальних проектів

1. Електрика в житті людини.

2. Сучасні побутові та промислові електричні прилади.

3. Вплив електричного струму на людський організм.

4. Запобіжники

5. Корисні енергозберігаючі звички

6. Користь і шкода персонального комп'ютера.

Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com

 

 

Завдання 9 клас 

13.03.20., 16.03.20., 17.03.20., 20.03.20

 

 

  1. Параграф: 33-36
  2. Вправа 33 (1-3), Вправа 34(1-4), Вправа 35 (2,3), Вправа 36 (2-4)
  3. Робочий зошит. Опрацювати дані теми!
  4. Проекти:

Орієнтовні теми навчальних проектів

  • Штучні супутники Землі.
  • Розвиток космонавтики.
  • Реактивний рух в природі
  • Реактивний рух в техніці

Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com

 

Завдання 10 клас (3 год)

 

12.03.20., 16.03.20, 19.03.20,  20.03.2020

 

1.      Параграф: 36-39

2.      Вправа 36 (1-5), Вправа 37(1-4), Вправа 38 (1-5), Вправа 39 (1-4)

4.      Проекти:

Орієнтовні теми навчальних проектів

  • Холодильна машина
  • Фізика та екологія
  • Проблеми теплоенергетики та тепловикористання
  • Використання теплових двигунів

Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930