Меню сайту
Статистика
|
фізикаФ І З И К А Завдання 7 клас 12.03.20., 17.03.20., 20.03.20
Орієнтовні теми навчальних проектів ПОВІТРОПЛАВАННЯ
СУДНОПЛАВАННЯ
Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com
Учням про проекти Проект - це «п'ять П» 1.Проблема. 2. Проектування (планування). 3. Пошук інформації. 4. Продукт. 5. Презентація (представлення результату).
Розрізняють такі види проектів: Дослідницькі проекти – потребують добре обміркованої структури, повністю підпорядковані логіці дослідження і мають відповідну структуру: визначення методології дослідження, тобто теми дослідження, аргументація її актуальності, предмета й об’єкта, завдань і методів дослідження, формулювання гіпотез, розв’язання проблеми і вибір шляхів її розв’язання. Творчі проекти – не мають детально опрацьованої структури спільної діяльності учасників, вона розвивається, підпорядковуючись кінцевому результату й формі його представлення (стіннівка, відеофільм, свято тощо) Інформаційні проекти – спрямовані на збирання інформації про який-небудь об’єкт, явище, на ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, її аналіз і узагальнення фактів. Практичні проекти – розв’язання практичних завдань «замовника» проекту і як результат – розробка наочного посібника, макету, приладу, обладнання, рекомендацій щодо їх використання. Ігрові (рольові) проекти – образне відображення реальних процесів і явищ в сценічних формах, ігрових ситуаціях – як результат, моделювання реального об’єкту. Інколи розв’язання фізичних проблем може поєднувати одночасно вказані типи проектів. Можна виокремити кілька загальних етапів виконання проектів. 1. Організаційно-підготовчий. Учитель: мотивує учасників, формує мікрогрупи, допомагає у визначенні мети і завдань проекту кожному учневі, розробленні плану реалізації ідеї, визначає критерії оцінки діяльності учнів на всіх етапах. Учень: визначає мету і завдання проекту, розробляє план роботи, шукає необхідну для початку проектування інформацію. 2. Пошуковий. Учитель: консультує за змістом проекту, допомагає в систематизації, узагальненні матеріалів, знайомить з правилами оформлення проекту, стимулює розумову активність учнів, відстежує практичні дії виконавців і оцінює проміжні результати кожного учасника, проводить моніторинг спільної діяльності. Учень: збирає, аналізує й систематизує інформацію, обговорює її в мікрогрупах, висуває і перевіряє гіпотези, виконує практичну частину проекту, оформляє макет або модель проекту, проводить самоконтроль. 3.Підсумковий. Учитель: консультує з питань підготовки звіту про виконану роботу, захисту проекту, виступає в ролі експерта на захисті проекту, бере участь в аналізі виконаної роботи, оцінює внесок кожного з виконавців. Учень: оформляє пакет документів, інформаційний стенд за результатами проекту, готує презентацію результатів роботи. 4. Презентація результатів. Учитель: оцінює результати роботи. Учень: усвідомлює отримані результати і способи їх отримання, викладає зміст проекту (презентує проект), відповідає на запитання. Захист проектів, як правило, відбувається у формі презентації, повідомлення (реферат), додаються: графіки, малюнки чи схеми. Основна частина Я розпочав свою роботу з того, що ................ Потім я приступив до ..................... Я завершив роботу тим, що................... В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами......... Щоб впоратися з проблемами, що виникли я.......... Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) .... План моєї роботи був порушений, тому що.......... В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки... Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що....... Висновок Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад ..................... Це сталося, тому що ................ Якби я почав роботу наново, я б .......... Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб.... Я думаю, що я розв'язав проблему свого проекту, оскільки .......
Завдання 8 клас. 13.03.20., 16.03.20, 20.03.20 1. Параграф 31 – 34 2. Вправа 31 (4-6), Вправа 32(2,4), Вправа 33 (2-4), Вправа 34 (1-3) 3. Робочий зошит. Опрацювати дані теми! 4. Проекти: Орієнтовні теми навчальних проектів 1. Електрика в житті людини. 2. Сучасні побутові та промислові електричні прилади. 3. Вплив електричного струму на людський організм. 4. Запобіжники 5. Корисні енергозберігаючі звички 6. Користь і шкода персонального комп'ютера. Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com
Завдання 9 клас 13.03.20., 16.03.20., 17.03.20., 20.03.20
Орієнтовні теми навчальних проектів
Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com
Завдання 10 клас (3 год)
12.03.20., 16.03.20, 19.03.20, 20.03.2020
1. Параграф: 36-39 2. Вправа 36 (1-5), Вправа 37(1-4), Вправа 38 (1-5), Вправа 39 (1-4) 4. Проекти: Орієнтовні теми навчальних проектів
Надсилати на пошту : oksana.babuyk79@gmail.com |
Пошук
Календар
Друзі сайту
|