28.04
|
«Арт – дизайн:декоративне мистецтво.
|
Створити об’ємно-просторову композицію
Для кабінету «Образотворчого мистецтва»
|
1.Viber
2. classroom (папка образотворче мистецтво) урок у форматі Microsoft Office word
3. Рубля Т.Є. Образотворче мистецтво 7 клас, стор.122.
|
А4 папір, олівець, гумка, ножиці, фарби, лінійка, кольоровий папір, кольорові олівці.
|
Паперова пластика.
|
05.05
|
« Арт-дизайн:народне мистецтво. Народна іграшка.
|
Виготовлення народної іграшки.
|
1.Viber,classroom
2.Рубля Т.Є. Образотворче мистецтво 7 клас, стор.188-191.
|
Серветки паперові, нитки шовкові.
|
Виготовити ляльку-мотанку з кольорових серветок..
|
12.05
|
« Арт-дизайн:народне мистецтво. Сувенір».
|
Виготовлення сувеніру «Підставка під гарячу чашку».
|
1.Viber,classroom:папка образотворче мистецтво
(урок у форматі Microsoft Office word )
2.Рубля Т.Є. Образотворче мистецтво 7 клас, стор.180-183.
|
Газетні або журнальні листи, клей, картон, тканина, тощо.
|
Виготовити підставку під гарячу чашку з підручних матеріалів.
|
19.05
|
«Дизайн іміджу людини:візаж, зачіски.
|
Визначити форму свого обличчя , підібрати зачіску та макіяж під власні риси обличчя.
|
1.Viber,classroom
2.Рубля Т.Є. Образотворче мистецтво 7 клас, стор.123.
3.Вибираємо правильну стрижку для кожного типу обличчя
https://joy-pup.com/ua/health-beauty-ua/strizhka-dlja-kozhnogo-tipu-oblichchja/
4. Стильні стрижки для хлопчиків і підлітків — щоб синочок був наймоднішим на районі
5.Макіяж для підлітків: як робити його правильно?
6. Макіяж для підлітків
|
Власне обличчя та волосся.
|
Визначити форму власного обличчя та підібрати зачіску користуючись інформацією інтернет-мереж.
|
26.05
|
«Дизайн іміджу людини:моделюван-ня одягу, взуття і аксесуарів».
|
Виготовити прикрасу для повсякденного одягу (браслет, брошка, перстень, намисто, тощо).
|
1.Viber,classroom
2.Рубля Т.Є. Образотворче мистецтво 7 клас, стор.172-179.
|
Шнурки, тканина, стрічка атласна, дріт, солоне тісто, намистини, шкіра, картон, яєчна шкоролупа, блискавка, бісер, тощо
|
Змайструвати прикрасу, яку будете носити до повсякденного одягу.
|